Меню
Your Cart

Повернення та обмін

ЗГІДНО ГАРАНТІЙНИХ УМОВ НАШОГО МАГАЗИНУ МИ ОБМІНЮЄМО КОНАТКТНІ ЛІНЗИ ПРОТЯГОМ 30 ДНІВ:

Ви можете обміняти лінзи (вони мають бути запечатані, мати товарний вигляд, цілісність блістерів має бути збережена) протягом 30 днів з моменту замовлення (дата зазначена у чеку) у випадку, якщо у вас змінився зір або ви маєте змінити марку лінз. Можлива доплата, якщо на момент обміну ціни були змінені. Продукція має бути не протермінована. При цьому усі послуги доставки оплачує клієнт.

 

ОБМІН ПРИ ВИЯВЛЕНІ ВИРОБНИЧОГО БРАКУ:

Уся продукція, яку ми надаємо клієнтам сертифікована! Ми несемо відповідальність за її якість. При виявлені виробничого браку ми передаємо товар на експертизу та безкоштовно замінюємо на новий товар. Усі послуги доставки клієнт сплачує самостійно.

 

ВАЖЛИВО!
Виявляти брак слід відразу при відкритті блістеру з лінзою. Необхідно уважно вивчити товар і, при виявлені невідповідності, негайно повідомити нам.
Якщо контактна лінза була пошкоджена під час використання, такий випадок не є ВИРОБНИЧИМ БРАКОМ і не підлягає обміну!

 

ДЛЯ ЗАМІНИ БРАКУ МАЮТЬ БУТИ ВИКОНАНІ НАСТУПНІ УМОВИ:

  • Клієнт має надіслати браковану лінзу у контейнері з розчином.

  • Має бути збережений блістер (фольга-етикетка, на якій зазначений лот, параметри лінзи)

На жаль, якщо умови вище вказані не виконані, обмін браку неможливий.

 

ІНШІ УМОВИ ОБМІНУ:

У випадку, якщо ви отримали невірний товар через нашу помилку, то ми замінимо на вірні параметри. Доставка буде за наш рахунок. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України 172 від 19.03.1994 р, документ 172- 94-п, редакція від 07.12.2005 р, обмін та повернення лінз неможливі, адже відносяться до медичних засобів.